Sustav za prijavu nepravilnosti – Whistleblowing management systems ISO 37002

 

Zašto biste trebali prisustvovati?

ISO 37002 je potpuno novi standard za upravljanje sustavom za prijavu nepravilnosti (Sustav upravljanja zviždačima) koji je objavljen u kolovozu 2021. godine. Ovaj standard nastoji adresirati i dati smjernice za učinkovitu internu prijavu nepravilnosti u organizacijama svih veličina. Iako mnoge zemlje i pojedine organizacije imaju vlastite standarde, ISO 37002 pruža jedinstven standard i daje smjernice za učinkovito funkcioniranje sustava za prijavu nepravilnosti zadovoljavajući sve zahtjeve EU Direktive (2019/1937) i Zakona o zaštiti prijavitelja nepravilnosti.

Edukacija daje odgovore kako izgraditi dobar sustav? Kako ga dizajnirati? Što trebate učiniti ili morate znati vezano za prijavu nepravilnosti? Koji su ključni elementi sustava? Koja je uloga nadzornog odbora i što Uprava treba učiniti/znati? Koje su ključne karakteristike učinkovitog sustava?

Cilj edukacija je dati smjernice organizacijama za uspostavu, provedbu, održavanje i poboljšanje sustava upravljanja prijave nepravilnosti kako bi stvorile sustav upravljanja zviždačima zasnovan na načelima povjerenja, nepristranosti i zaštite.

Program edukacije:

a) poticanje i olakšavanje prijavljivanja nepravilnosti;

b) podržavanje i zaštita zviždača i drugih zainteresiranih strana;

c) osiguravanje odgovarajućeg i pravodobnog rješavanja prijava nepravilnosti;

d) poboljšanje organizacijske kulture i upravljanja;

e) smanjenje rizika od nedozvoljenih radnji.

Kome je edukacija namijenjena?           

Povjerljivim osobama za prijavu nepravilnosti, pravnicima, odvjetnicima, compliance managerima, voditeljima funkcije usklađenosti, etičkim povjerenicima, voditeljima ljudskih resursa, zaposlenicima u odjelu usklađenosti i odjelu ljudskih resursa, internim revizorima, članovima Uprave i dr.

Ishodi učenja:

  • Izgraditi učinkovit sustav za prijavu nepravilnosti;
  • Identificirati i otkloniti nepravilnosti u najranijoj fazi;
  • Osigurati poštivanja organizacijskih politika, postupaka i obveza;
  • Pokazati predanost vodstva prema sprječavanju i rješavanju nepravilnosti;
  • Poticati ljude da pravovremeno prijave nepravilnosti;
  • Provesti istragu;
  • Smanjiti i spriječiti štetno postupanje prema zviždačima i drugim uključenim osobama;
  • Izgraditi speak-up kulturu
  • Poticati kulturu otvorenosti, transparentnosti, integriteta i odgovornosti.

Predavač: dr.sc. Silvija Vig

Termin: 21. 10. 2021.

Mjesto: online

Cijena: 890,00 kn + PDV

ONLINE PRIJAVA

Možda Vas zanima i online edukacija: EU Whistleblower Directive/ Zakon o zaštiti prijavitelja nepravilnosti

KALENDAR EDUKACIJA


dr.sc. Silvija Vig

Svoju profesionalnu karijeru usmjerila je u područje usklađenosti, bihevioralne i poslovne etike te izgradnje organizacijske kulture. Dosadašnje radno iskustvo stjecala je više od dvadeset i pet godina na menadžerskim pozicijama u zemlji i regiji. Posjeduje sljedeće certifikate:

  • CCEP-I – Certified Compliance & Ethics Professional – International
  • LPEC – Leading Professional in Ethics & Compliance
  • Certified ISO 37301 Compliance Management Systems – Lead Implementer
  • Certified ISO 37001 Anti-bribery Management Systems – Lead Implementer & Auditor
  • Certified ISO 31000 Lead Risk Manager
  • Certified CTT – Cultural Transformation Consultant
  • Certified Executive Coach, Certified NLP Master Practitioner & NLP Master Practitioner Coach

Autorica je knjige Poslovna etika – Kako razviti autentično vodstvo i izgraditi kulturu zadovoljnih i angažiranih zaposlenika programima etike i usklađenosti?“, koja je obavezna literatura na više fakulteta u regiji.

Doktorirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu na temu „Utjecaj poslovne etike na uspješnost poslovanja poduzeća“. Autorica je brojnih znanstvenih radova i predavačica na nekoliko visokoškolskih ustanova.

Članica je odbora Komisije za društveno odgovorno poslovanje i borbu protiv korupcije Međunarodne trgovačke komore – ICC Hrvatska