- Pet razloga zbog kojih ljudi slijede loše vodstvo?„Sljedbenici koji se svjesno i namjerno priklanjaju lošim vođama i sami su loši ljudi.“ – Barbara Kellerman
→ Više informacija - Implementacija programa usklađenosti i etike u Republici HrvatskojUčinkovit program usklađenosti i etike ključna je komponenta unutarnje kontrole i procjene rizika koji štiti tvrtke od gubitka ugleda, materijalnih i financijskih instrumenata koji se mogu pojaviti kao posljedica neprilagođivanja pravnoj regulativi i organizacijskim kodeksima ponašanja.
→ Više informacija - Znači li legalno ujedno i etično? Znači li compliance ujedno i etično poslovanje?Zakoni predstavljaju standarde vrednovanja ljudskog ponašanja, ali su proizvod politike, odnosno vladajuće većine u pojedinoj državi, pa iako su legitimni, ne znači da moraju biti pravedni i pošteni prema svima.
→ Više informacija - 9 razloga za uvođenje programa etike i usklađenostiProgram etike i usklađenosti predstavlja organizacijsku politiku koja promiče poštivanje zakona i etičko ponašanje na svim razinama poslovanja.
→ Više informacija - Kako provjeriti integritet kod kandidata za posao?„Netko je jednom rekao kada zapošljavate ljude u kompaniji, gledajte da imaju tri kvalitete: integritet, inteligenciju i energiju. Ako nemaju prvu kvalitetu, druge dvije će vas ubiti.”- Warren Buffet
→ Više informacija - 6 razloga da treba revidirati etički kodeksEtički kodeks čini okosnicu programa usklađenosti i etike, stoga ga je potrebno uskladiti s vrijednostima tvrtke, u cijelosti integrirati u organizacijsku kulturu i primjenjivati prilikom donošenja poslovnih odluka.
→ Više informacija - Je li društveno odgovorno poslovanje uvijek etično?“Pa postoji li uopće etika kod nas?” “Ja vam u tu etiku uopće ne vjerujem!” samo su neki od komentara koje sam često puta čula kod nas u poslovnom svijetu.
→ Više informacija - Uloga vodstva u programu usklađenosti i etikeKako komunicirati vrijednosti poput integriteta, transparentnosti, odgovornosti, poštovanja, ili povjerenja, tako da nisu samo navedene uz misiju i viziju, nego i ugrađena u svakodnevno donošenje odluka i ponašanje?
→ Više informacija - Identitet, image i reputacijaDok korporativni identitet predstavlja osnovni karakter kompanije, određuje tko smo mi kao kompanija i reflektira filozofiju poslovanja, vrijednosti, ponašanja i djelovanja prema svim dionicima, korporativni imidž predstavlja sliku koju kompanija želi stvoriti u javnosti zbog čega ga se često poistovjećuje s reputacijom.
→ Više informacija